Jutro najgorszy dzień...
24 grudnia 2025, 00:00
Nie dość, że najbardziej Rodzinny, to jeszcze bez mojego Dudusiątka kochanego... jutro bede ryczeć jak głupia... I puszcze sobie jak co roku kolędę dla nieobecnych i będę Jej słuchać, jak co roku i wyć...taki piekny dzień jutro (nie) będzie...
Moje wszystkie cztery Serduszkea, kocham Was ponad wszystko i życzę Wam wszystkiego najlepszego ale przede wszystkim zdrowia... tęsknię za Wami przeogromnie...
Wasza Mamusia