Dobry albo nie dobry ale zawsze wieczór;)...
17 grudnia 2025, 21:21
Umyłam już zaberki, pojadłam, popiłam (ale tylko i wyłącznie cieplutkiej czarnaj herbatuni) I położyłam się już albo właściwie bardziej siedzę już w łóżku i oglądam jakiś polski film... ale w sumie już dobra chwilę a nie mam pojęcia o co w nim chodzi... zycie;) jutro ugotuje watrobeczke z ziemniaczkami i czerwona kapustką i wiem, że jak zawsze będzie smakować przepysznie...bo niby jakie inne wyjscie ma??? Dalej tęsknię za Wami wszystkimi i dalej też kocham Was wszystkie ponad wszystko;( tak bardzo chciałabym mieć możliwość zobaczenia każdej z Was. Adunię i Łusię zobacze jiz w Wigilię przez 4y godziny i mam.nadzieje, że idioty nie będę musiała oglądać ale to niestety okaże się dopiero w Wigilię... mniejsza z tym... Dzieci są najważniejsze, zawsze były i zawsze będą... w niedzielę idę na rozmowę o pracę i mam nadzieję, że ją dostanę...
Wasza Mamusia
Dodaj komentarz