Archiwum grudzień 2025


Jutro najgorszy dzień...


24 grudnia 2025, 00:00

Nie dość, że najbardziej Rodzinny, to jeszcze bez mojego Dudusiątka kochanego... jutro bede ryczeć jak głupia... I puszcze sobie jak co roku kolędę dla nieobecnych i będę Jej słuchać, jak co roku i wyć...taki piekny dzień jutro (nie) będzie...

Moje wszystkie cztery Serduszkea, kocham Was ponad wszystko i życzę Wam wszystkiego najlepszego ale przede wszystkim zdrowia... tęsknię za Wami przeogromnie...

Wasza Mamusia 

Kolejny raz nerwy nerwy i jeszcze raz nerwy......


19 grudnia 2025, 22:17

Jeden idiota pisze z mojego konta do drugiego idioty a ja mam już tego wszystkiego powyżej uszu...ale dalej kocham Was wszystkie I dalej bardzo za Wami tęsknię...;(

Wasza Mamusia 

Dobry albo nie dobry ale zawsze wieczór;)...


17 grudnia 2025, 21:21

Umyłam już zaberki, pojadłam, popiłam (ale tylko i wyłącznie cieplutkiej czarnaj herbatuni) I położyłam się już albo właściwie bardziej siedzę już w łóżku i oglądam jakiś polski film... ale w sumie już dobra chwilę a nie mam pojęcia o co w nim chodzi... zycie;) jutro ugotuje watrobeczke z ziemniaczkami i czerwona kapustką i wiem, że jak zawsze będzie smakować przepysznie...bo niby jakie inne wyjscie ma??? Dalej tęsknię za Wami wszystkimi i dalej też kocham Was wszystkie ponad wszystko;( tak bardzo chciałabym mieć możliwość zobaczenia każdej z Was. Adunię i Łusię zobacze jiz w Wigilię przez 4y godziny i mam.nadzieje, że idioty nie będę musiała oglądać ale to niestety okaże się dopiero w Wigilię... mniejsza z tym... Dzieci są najważniejsze, zawsze były i zawsze będą... w niedzielę idę na rozmowę o pracę i mam nadzieję, że ją dostanę...

Wasza Mamusia 

I kolejna znowu bodajże... środa...


17 grudnia 2025, 07:10

Przypuszczam Zuzieńko, że już zaraz do szkoły albo będziesz jechać albo nawet juz jedziesz... ojojoj... jeden kij, że tak delikatnie się wyrażę,  życie, co zrobisz jak do "szkoly" chodzić trzeba;( najlepsza szkołą jest niestety zycie ale pikuś... ja jeszcze leżę i zaraz zapewne mam wieksze niz mniejsze szanse, ze zasnę jeszcze sobie i pospie troszkę dłużej niż krócej;) bo kto mi zabroni??? Nie istotne, dzisiaj mam trochę załatwiania i chodzenia tu i tam ale z drugiej strony kto jak nie ja? Spokojnego dnia w szkole i w domu później też Ci życzę, jak i Lilutce, bo Adunia z Łusią do przedszkola za moment pojadą zapewne też... zycie;)

Bardzo dalej Was wszystkie kocham I tęsknię też za Wami

Wasza Mamusia 

I zaczyna się kolejny już dzień...


17 grudnia 2025, 00:00

Kolejna środa  dla wielu taka sama jak kazda inna a dla mnie zapewne będzie zupełnie inna, kładę się spać Serduszka moje cztery I dalej bardzo Was kocham i tęsknię za Wami przeogromnie...

Wasza Mamusia